Klantretentie is een belangrijke factor voor de winstgevenheid van uw onderneming.

Als klant bij Alektum Group moet u het gevoel hebben dat ‘the human touch’ ons onderscheidt van de rest – de persoon aan de andere kant van de lijn is er om te helpen. Met onze bedrevenheid en ons geavanceerde systeem begeleiden wij uw klanten bij het tot stand brengen van hun betalingen door ze te voorzien van hulp, planning en advies, een werkwijze die de kans op herhalingsaankopen aanzienlijk verhoogt. Uw debiteuren worden door ons enkel op een passende wijze benaderd met de uiterste zorgvuldigheid en deskundigheid en inachtneming van de - mede door onze branche - vastgestelde gedragscodes. De doelstelling is het in stand houden van een goede relatie met uw klant, zodat deze ook na betaling van de schuld bij u terug wil komen.

We hebben uitgebreide ervaring met het werken voor bedrijven die te maken hebben met grote ordervolumes en relatief lage aankoopbedragen, veelal detailhandel via E-en M-commerce en mail- en postorder. Door onze Europese reikwijdte kunnen wij grensoverschrijdend met u meegroeien en op een consistente manier assisteren bij het debiteurenproces.

Wij brengen doorgaans alleen kosten in rekening als wij voor u succesvol zijn – een hoge succesrate is voor ons dus net zo belangrijk als voor u!

Meer lezen?

 Neemt u alstublieft contact met ons op voor meer informatie.