Heeft u een bericht van ons ontvangen?

Wij kunnen u helpen.

Als u een incassobrief van ons hebt ontvangen, kan dat komen doordat u een factuur niet op tijd betaald hebt. Als u wilt betalen, kunt u altijd het beste de gegevens gebruiken in de brief die u van ons hebt ontvangen. Zo weet u zeker dat de betaling op de juiste plaats terechtkomt. Als u vragen hebt, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Kunt u niet betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u een schuld niet kunt betalen, bent u absoluut niet de enige. Als u uw schuld niet in één keer helemaal kunt afbetalen, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Dan kijken we of we samen een oplossing kunnen vinden, zoals bijvoorbeeld een betalingsregeling.

Ik wil betalen

Bij ons kunt u op verschillende manieren betalen, bijvoorbeeld via iDeal, met een betaalkaart of met een bankoverschrijving. De betaalgegevens vindt u in de brief die wij u toegestuurd hebben of door in te loggen op Mijn pagina’s.

Betaal nu

Ik kan niet betalen

Als u op dit moment niet de middelen hebt om uw schuld te betalen, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we kunnen kijken of we samen een oplossing kunnen vinden.

Breng me naar de klantenservice

Is mijn betaling geregistreerd?

Het duurt normaal gesproken 1-3 werkdagen voordat een betaling bij ons binnen is. Als u een betaling wilt controleren, kunt u contact met ons opnemen of inloggen op Mijn Pagina’s.

Mijn pagina’s