Heeft u vragen?

Hoe kunnen wij u helpen? Hier kunt u antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Als uw vraag er niet bij staat, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

  • Waarom heb ik een incassovordering ontvangen?

    Als u een factuur niet op tijd betaalt, kan het bedrijf dat geld van u tegoed heeft de schuld overdragen aan een incasso-onderneming. In het bericht dat u van ons ontvangen hebt, staat vermeld aan wie u geld verschuldigd bent en waarvoor.

  • Ik wil betalen. Hoe doe ik dat?

    We willen het u zo gemakkelijk mogelijk maken en bieden daarom meerdere betalingsmethoden aan, zoals iDeal of overschrijven. De betalingsgegevens staan vermeld in de berichten die u van ons ontvangen hebt. Neem gerust contact met ons op als u nog vragen hebt, wij helpen u graag verder!

  • Ik ben het niet eens met de vordering. Wat moet ik doen?

    Neem snel contact met ons op, zodat we uw dossier samen kunnen doornemen en eventuele gemaakte fouten of misverstanden kunnen afstemmen met onze opdrachtgever.

  • Ik heb veel schulden. Wat zijn mijn mogelijkheden?

    Het kan iedereen gebeuren, u bent niet de enige. Als u veel schulden hebt, raden wij u aan onmiddellijk contact met ons op te nemen. We proberen dan samen een oplossing te vinden die past bij u en uw situatie.

  • Waarom wordt ik door Alektum Group benaderd?

    Wanneer u een schrijven (brief, email of sms) of telefoontje van ons heeft ontvangen, betekent dit dat u een niet betaalde schuld hebt bij een of meer van onze opdrachtgevers voor door u gekochte producten of diensten. Om deze schuld te innen, heeft het bedrijf Alektum Group ingeschakeld.

  • Kan ik een betalingsregeling aanvragen? Ik kan op dit moment niet betalen. Wat nu?

    Als u de schuld niet direct kunt betalen, is het belangrijk dat u onmiddellijk contact met ons opneemt. We kijken dan samen of we een passende oplossing kunnen vinden.

Wilt u dat wij u terug bellen?

Uw dossier nummer vindt u in de brief of email welke u is toegestuurd door Alektum.

+31

Opname van telefoongesprekken naar de klantenservice

Als u belt met Alektum Group kan het gesprek worden opgenomen voor kwaliteits- en opleidingsdoeleinden. We doen dit om u optimaal te kunnen helpen en voor de veiligheid van u en Alektum Group. Dit gebeurt op grond van ons gerechtvaardigde belang. Door u verstrekte persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid van de Alektum Group. U vindt het privacybeleid hier!

Dit doen wij met opgenomen gesprekken

  • De gesprekken worden 30 dagen bewaard
  • Slechts een paar mensen hebben het recht om opgenomen gesprekken te beluisteren

De gesprekken kunnen worden gebruikt voor de volgende zaken

  • Waarborgen van de kwaliteit van de werkzaamheden
  • Voor opleidingsdoeleinden
  • Om onduidelijkheden uit te zoeken