Heeft u vragen?

Hoe kunnen wij u helpen? Hier kunt u antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Als uw vraag er niet bij staat, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

  • Kloppen de berekende incassokosten?

    Met onze rekentool berekent u eenvoudig de hoogte van de incassokosten en krijgt u vervolgens een korte uitleg over de opbouw.

    Naar de rekentool

  • Ik kan het bedrag niet in één keer voldoen

    U kunt het bedrag in 3 termijnen, met een minimum van € 75,00, voldoen. Dit kunt u éénvoudig zelf instellen in My Pages. Lukt dit niet dan verzoeken wij u om een inkomsten en uitgavenformulier in te vullen en toe te sturen. Op basis hiervan kunnen wij kijken of er een passende oplossing voor u mogelijk is.

  • Waarom heb ik een incassovordering ontvangen?

    Als u een factuur niet op tijd betaalt, kan het bedrijf dat geld van u tegoed heeft de schuld overdragen aan een incasso-onderneming. In het bericht dat u van ons ontvangen hebt, staat vermeld aan wie u geld verschuldigd bent en waarvoor.

  • Hoe kan ik mijn openstaande vordering betalen?

    In onze correspondentie (e-mails, SMS) zit een betaallink waarmee u eenvoudig via iDeal kunt betalen. Ook op onze brieven staat een QR-code en/of betaalinformatie. Tevens kunt u inloggen op MyPages, om hier de vordering middels iDeal of Trustly te voldoen. Mocht u niet meer over onze correspondentie beschikken, neemt u dan contact met ons op. (telefoonnummer: 020-2417610 of E-mail: info@alektumgroup.nl)

  • Ik ben het niet eens met de vordering. Wat moet ik doen?

    Neem snel contact met ons op, zodat we uw dossier samen kunnen doornemen en eventuele gemaakte fouten of misverstanden kunnen afstemmen met onze opdrachtgever.

  • Ik heb veel schulden. Wat zijn mijn mogelijkheden?

    Het kan iedereen gebeuren, u bent niet de enige. Als u veel schulden hebt, raden wij u aan onmiddellijk contact met ons op te nemen. We proberen dan samen een oplossing te vinden die past bij u en uw situatie.

Wilt u dat wij u terug bellen?

Uw dossier nummer vindt u in de brief of email welke u is toegestuurd door Alektum.

+31

Opname van telefoongesprekken naar de klantenservice

Als u belt met Alektum Group kan het gesprek worden opgenomen voor kwaliteits- en opleidingsdoeleinden. We doen dit om u optimaal te kunnen helpen en voor de veiligheid van u en Alektum Group. Dit gebeurt op grond van ons gerechtvaardigde belang. Door u verstrekte persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid van de Alektum Group. U vindt het privacybeleid hier!

Dit doen wij met opgenomen gesprekken

  • De gesprekken worden 30 dagen bewaard
  • Slechts een paar mensen hebben het recht om opgenomen gesprekken te beluisteren

De gesprekken kunnen worden gebruikt voor de volgende zaken

  • Waarborgen van de kwaliteit van de werkzaamheden
  • Voor opleidingsdoeleinden
  • Om onduidelijkheden uit te zoeken