Hoe kunnen wij u helpen? Hier kunt u antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Als uw vraag er niet bij staat, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!
U kunt het bedrag in 3 termijnen, met een minimum van € 75,00, voldoen. Dit kunt u éénvoudig zelf instellen in My Pages. Lukt dit niet dan verzoeken wij u om een inkomsten en uitgavenformulier in te vullen en toe te sturen. Op basis hiervan kunnen wij kijken of er een passende oplossing voor u mogelijk is.
Als u een factuur niet op tijd betaalt, kan het bedrijf dat geld van u tegoed heeft de schuld overdragen aan een incasso-onderneming. In het bericht dat u van ons ontvangen hebt, staat vermeld aan wie u geld verschuldigd bent en waarvoor.
In onze correspondentie (e-mails, SMS) zit een betaallink waarmee u eenvoudig via iDeal kunt betalen. Ook op onze brieven staat een QR-code en/of betaalinformatie. Tevens kunt u inloggen op MyPages, om hier de vordering middels iDeal of Trustly te voldoen. Mocht u niet meer over onze correspondentie beschikken, neemt u dan contact met ons op. (telefoonnummer: 020-2417610 of E-mail: info@alektumgroup.nl)
Neem snel contact met ons op, zodat we uw dossier samen kunnen doornemen en eventuele gemaakte fouten of misverstanden kunnen afstemmen met onze opdrachtgever.
Het kan iedereen gebeuren, u bent niet de enige. Als u veel schulden hebt, raden wij u aan onmiddellijk contact met ons op te nemen. We proberen dan samen een oplossing te vinden die past bij u en uw situatie.
Wanneer u een schrijven (brief, email of sms) of telefoontje van ons heeft ontvangen, betekent dit dat u een niet betaalde schuld hebt bij een of meer van onze opdrachtgevers voor door u gekochte producten of diensten. Om deze schuld te innen, heeft het bedrijf Alektum Group ingeschakeld.
Neem contact met ons op door het onderstaande formulier in te vullen, hierna nemen we zo snel mogelijk contact met u op. U kunt ook contact met ons opnemen en uw dossier behandelen door in te loggen op My Pages of te bellen naar +31 (0)20–241 7610
Uw dossier nummer vindt u in de brief of email welke u is toegestuurd door Alektum.
Als u belt met Alektum Group kan het gesprek worden opgenomen voor kwaliteits- en opleidingsdoeleinden. We doen dit om u optimaal te kunnen helpen en voor de veiligheid van u en Alektum Group. Dit gebeurt op grond van ons gerechtvaardigde belang. Door u verstrekte persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid van de Alektum Group. U vindt het privacybeleid hier!
Dit doen wij met opgenomen gesprekken
De gesprekken kunnen worden gebruikt voor de volgende zaken